Usein kysyttyä

Tervetuloa UKK-sivullemme

Aino & Veikolla ymmärrämme, että sinulla saattaa olla kysymyksiä, ja olemme täällä auttamassa. Alta löydät vastauksia joihinkin yleisimpiin kysymyksiin, joita saamme. Jos et löydä etsimääsi vastausta, ota rohkeasti yhteyttä suoraan!

Kuinka kauan tilaukseni saapuminen kestää?
Käsittelemme kaikki tilaukset huolella ja rakkaudella. Käsittelyyn menee 3–4 arkipäivää, ja toimitus kestää tyypillisesti 4–7 arkipäivää sijainnistasi riippuen. Haluamme varmistaa, että saat tilaamasi tuotteet mahdollisimman pian ja parhaassa kunnossa.

Tarjoatteko ilmaisen toimituksen?
Kyllä, tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille Suomessa. Tämä on meidän tapamme kiittää sinua siitä, että valitset Aino & Veikon ja tuet suomalaista pienyritystä.

Voinko seurata tilaustani?
Ehdottomasti! Kun tilauksesi on matkalla, saat vahvistusviestin, jossa on seurantatunnus. Voit seurata pakettisi kulkua helposti ja tietää, milloin se saapuu perille.

Mikä on palautuskäytäntönne?
Asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen tärkeää. Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa tuotteen 30 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Lisätietoja löydät Palautuskäytäntö-sivultamme tai ottamalla yhteyttä osoitteeseen tuki@aino-veikko.fi.

Miten minun tulisi hoitaa tuotteitani?
Laadukkaiden materiaalien hoito varmistaa, että tuotteet säilyvät kauniina pitkään.

  • Tekstiilit: Noudata pesuohjeita, vältä liian kuumaa vettä ja vahvoja kemikaaleja.
  • Nahka: Käytä hoitoainetta muutaman kuukauden välein ja säilytä viileässä, kuivassa paikassa poissa suorasta auringonvalosta. Jos tarvitset erityisiä hoito-ohjeita, autamme mielellämme!

Voinko tilata räätälöidyn tuotteen?
Meillä on valikoima räätälöintimahdollisuuksia, ja rakastamme tehdä asiakkaidemme toiveista totta. Jos sinulla on erityinen idea tai haluaisit tilata yksilöllisesti muokatun tuotteen, ota yhteyttä osoitteeseen tuki@aino-veikko.fi, ja keskustellaan mahdollisuuksista!

Mitä maksutapoja hyväksytte?
Hyväksymme kaikki tärkeimmät luottokortit, kuten Visa, MasterCard, Amex ja Discover. Lisäksi voit maksaa turvallisesti Klarnalla, Trustlylla, MobilePaylla, Apple Paylla ja Google Paylla.

Voinko peruuttaa tai muuttaa tilaustani?
Jos sinun täytyy peruuttaa tai tehdä muutoksia tilaukseesi, ota meihin mahdollisimman pian yhteyttä osoitteessa tuki@aino-veikko.fi. Jos tilausta ei ole vielä käsitelty, teemme parhaamme täyttääksemme pyyntösi. Huomioithan kuitenkin, että käsiteltyjä tai lähetettyjä tilauksia ei välttämättä voi muuttaa.

Miten otan teihin yhteyttä?
Olemme aina täällä auttamassa kaikissa kysymyksissä tai huolenaiheissa. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteessa tuki@aino-veikko.fi.

Onko vielä kysyttävää?
Jos et löytänyt etsimääsi vastausta, älä epäröi ottaa yhteyttä. Olemme täällä varmistamassa, että kokemuksesi Aino & Veikolla on mahdollisimman sujuva ja miellyttävä.